Skip to main content
Подати заявку зараз
Надіслати інформацію на вашу поштову скриньку

Менеджер із збуту

Posted 0 day(s) ago

  • Management
  • Sales
Менеджер із збуту

У зв'язку з плановою стратегією розвитку компанії Reynaers Aluminium запрошуємо долучитись до нашої команди Менеджера із збуту

На що ми звертаємо увагу?

Обов'язки:

  • Аналіз ринку та визначення потенційних клієнтів (архітектори, забудовники, проектувальники).

  • Побудова довгострокових партнерських відносин з клієнтами.

  • Консультування клієнтів щодо вибору систем Reynaers.

  • Підготовка комерційних пропозицій, договорів та супровідних документів.

  • Ведення переговорів і укладення угод.

  • Супровід проектів на всіх етапах: від підготовки документації до поставок.

  • Взаємодія з архітекторами та проектувальниками для інтеграції продукції Reynaers у проекти.

  • Координація роботи з відділами компанії.

  • Участь у презентаціях, виставках та інших маркетингових заходах.

  • Ведення бази клієнтів і проектів у CRM системі.

  • Підготовка регулярних звітів про виконання плану продажів.

  • Моніторинг конкурентів.

Хто ви?

Вимоги:

  • Вища освіта (бажано, технічна).

  • Досвід у продажах B2B мінімум 5 років. Бажано мати досвід у продажах складних технічних продуктів.

  • Досвід роботи з проєктами у будівництві: ведення переговорів з генеральними підрядниками, забудовниками, архітекторами та інвесторами.

  • Досвід роботи з тендерами: підготовка тендерної документації, аналіз умов, взаємодія з замовником, аналіз конкурентів.

  • Навички роботи з MS Office, Power Point – обов’язково, AutoCad, Sketch UP – буде перевагою.

  • Вміння читати креслення, розуміння проєктної документації.

  • Уміння координувати всі етапи реалізації проєкту: від першого контакту з клієнтом до встановлення систем і подальшого обслуговування.

  • Здатність одночасно вести кілька великих проєктів на різних етапах реалізації.

  • Здатність самостійно планувати свій робочий час, пріоритезувати завдання та вчасно їх виконувати.

  • Вміння знаходити нестандартні рішення для досягнення конкурентної переваги.

  • Англійська – середній рівень для спілкування з партнерами та співробітниками компанії (письмово).

  • Готовність до постійних відряджень по Україні.

  • Водійське посвідчення категорії В.

Що ми можемо вам запропонувати?

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України.
  • Оплата праці відповідно до вимог чинного законодавства.
  • 24 календарні дні щорічної основної відпустки.
  • Медичне корпоративне страхування.
  • Корпоративний мобільний зв'язок.
  • Корпоративний автомобіль.
  • Комфортні умови праці, навчання та корпоративні заходи.
  • Щорічні та щомісячні бонуси за результатами роботи.
  • Режим роботи: Пн-Пт, 09:00 - 18:00.

Шановні кандидати, просимо надсилати своє резюме з побажанням щодо рівня заробітної плати.