Skip to main content
Подати заявку зараз
Надіслати інформацію на вашу поштову скриньку

Офіс-адміністратор

Posted 0 day(s) ago

  • Full Time
  • Administration
Офіс-адміністратор

Запрошуємо долучитись до нашої дружної команди Офіс-адміністратора

На що ми звертаємо увагу?

Обов'язки:

  • Здійснює організацію діловодства компанії, приймання вхідних дзвінків та управління вихідними дзвінками;

  • Оформляє необхідні документи та організовує укладення договорів на: поставку канцтоварів, витратних матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу; технічне обслуговування та ремонт оргтехніки; інші послуги;

  • Веде документообіг підприємства, отримує та реєструє вхідну та вихідну документацію, розподіляє вхідну та відправляє вихідну документацію;

  • Відповідає за наявність та вчасну актуалізацію документів, внутрішніх політик компанії тощо на корпоративних платформах;

  • Несе відповідальність та повністю організовує всі службові відрядження та ділові поїздки співробітників (замовлення авіа- і залізничних квитків, готелів, трансферу, харчування, оформлення документів (візи, медстрахування) тощо);

  • Забезпечує підготовку офісу до робочого дня, слідкує за чистотою та порядком в офісі, здійснює контроль за правильною експлуатацією оргтехніки та раціональним використанням канцтоварів та витратних матеріалів в офісі;

  • Забезпечує офіс всім необхідним для функціонування — канцтовари, вода, кава/чай, фрукти, побутова хімія тощо та організовує їх розподіл;

  • Тісно співпрацює з партнерами та підрядниками, організовує ефективне і культурне обслуговування відвідувачів, виконує інші адміністративні завдання, які можуть виникнути в офісі чи бути пов’язаними із забезпеченням комфортних умов для роботи працівників;

  • Несе відповідальність та бере участь в організації всіх корпоративних заходів компанії, як внутрішніх, так і зовнішніх (підбирає локації, замовляє послуги, відповідає за технічне забезпечення та оформлення приміщень тощо).

Що ми можемо вам запропонувати?

Вимоги:

  • Вища освіта — бажано;

  • Досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді (в міжнародних компаніях — буде перевагою);

  • Впевнений користувач MS Office, знання Power Point — бажано;

  • Англійська Intermediate;

  • Організованість та відповідальність, уважність до деталей;

  • Вміння працювати у режимі багатозадачності та здатність пріоритезувати робочі завдання;

  • Знання ділового етикету, вміння грамотно та ввічливо спілкуватися усно та письмово;

  • Наявність високих комунікативних навичок та гарних організаторських здібностей, вміння працювати над творчими завданнями;

  • Знання правил організації та ведення документообігу.

Хто ми такі?

  Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України;

  • Оплата праці відповідно до вимог чинного законодавства;

  • 24 календарні дні щорічної основної відпустки, 3 дні додаткової відпустки;

  • Місячні та річний бонуси за результатами роботи;

  • Медичне корпоративне страхування після випробного терміну;

  • Корпоративний мобільний зв’язок;

  • Комфортні умови праці (енергонезалежний офіс, бомбосховище), навчання та тренінги;

  • Різноманітні корпоративні заходи (щомісячні та щоквартальні);

  • Корпоративний трансфер з м. Бровари;

  • Місце роботи: Київська область, Броварський район, селище Велика Димерка, вул. Броварська, 148/1;

  • Режим роботи: Пн-Пт, 09:00 — 18:00.
     

    Шановні кандидати, просимо надсилати своє резюме з побажанням щодо рівня заробітної плати.