Офіс-адміністратор
Posted 0 day(s) ago
- Full Time
- Administration

Запрошуємо долучитись до нашої дружної команди Офіс-адміністратора
На що ми звертаємо увагу?
Обов'язки:
-
Здійснює організацію діловодства компанії, приймання вхідних дзвінків та управління вихідними дзвінками;
-
Оформляє необхідні документи та організовує укладення договорів на: поставку канцтоварів, витратних матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу; технічне обслуговування та ремонт оргтехніки; інші послуги;
-
Веде документообіг підприємства, отримує та реєструє вхідну та вихідну документацію, розподіляє вхідну та відправляє вихідну документацію;
-
Відповідає за наявність та вчасну актуалізацію документів, внутрішніх політик компанії тощо на корпоративних платформах;
-
Несе відповідальність та повністю організовує всі службові відрядження та ділові поїздки співробітників (замовлення авіа- і залізничних квитків, готелів, трансферу, харчування, оформлення документів (візи, медстрахування) тощо);
-
Забезпечує підготовку офісу до робочого дня, слідкує за чистотою та порядком в офісі, здійснює контроль за правильною експлуатацією оргтехніки та раціональним використанням канцтоварів та витратних матеріалів в офісі;
-
Забезпечує офіс всім необхідним для функціонування — канцтовари, вода, кава/чай, фрукти, побутова хімія тощо та організовує їх розподіл;
-
Тісно співпрацює з партнерами та підрядниками, організовує ефективне і культурне обслуговування відвідувачів, виконує інші адміністративні завдання, які можуть виникнути в офісі чи бути пов’язаними із забезпеченням комфортних умов для роботи працівників;
-
Несе відповідальність та бере участь в організації всіх корпоративних заходів компанії, як внутрішніх, так і зовнішніх (підбирає локації, замовляє послуги, відповідає за технічне забезпечення та оформлення приміщень тощо).
Що ми можемо вам запропонувати?
Вимоги:
-
Вища освіта — бажано;
-
Досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді (в міжнародних компаніях — буде перевагою);
-
Впевнений користувач MS Office, знання Power Point — бажано;
-
Англійська Intermediate;
-
Організованість та відповідальність, уважність до деталей;
-
Вміння працювати у режимі багатозадачності та здатність пріоритезувати робочі завдання;
-
Знання ділового етикету, вміння грамотно та ввічливо спілкуватися усно та письмово;
-
Наявність високих комунікативних навичок та гарних організаторських здібностей, вміння працювати над творчими завданнями;
-
Знання правил організації та ведення документообігу.
Хто ми такі?
Ми пропонуємо:
-
Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП України;
-
Оплата праці відповідно до вимог чинного законодавства;
-
24 календарні дні щорічної основної відпустки, 3 дні додаткової відпустки;
-
Місячні та річний бонуси за результатами роботи;
-
Медичне корпоративне страхування після випробного терміну;
-
Корпоративний мобільний зв’язок;
-
Комфортні умови праці (енергонезалежний офіс, бомбосховище), навчання та тренінги;
-
Різноманітні корпоративні заходи (щомісячні та щоквартальні);
-
Корпоративний трансфер з м. Бровари;
-
Місце роботи: Київська область, Броварський район, селище Велика Димерка, вул. Броварська, 148/1;
-
Режим роботи: Пн-Пт, 09:00 — 18:00.
Шановні кандидати, просимо надсилати своє резюме з побажанням щодо рівня заробітної плати.